18 Mayıs 2014 Pazar

Başbakan tokat atmadı beni korudu

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın maden faciasının ardından Soma’ya yaptığı ziyaret esnasında yaşanan provokasyon deşifre oldu.

229886


Başbakan Erdoğan maden bölgesine yaptığı ziyaretin ardından bazı provokatörlerin Başbakan’ı protesto etmesi üzerine Erdoğan orada bulunan bir markete doğru hareket etmişti.


Burada ‘Hani istifa et diyordun’ diyerek Taner Kuruca adlı vatandaşa serzenişte bulunan Başbakan’ın bu görüntüleri bazı medya kuruluşları tarafından montajlanarak servis edilmiş, ardından olayın sıcaklığını da kullanan bazı televizyon ve gazeteler Kuruca’yı istedikleri şekilde konuşturmuşlardı.


Kuruca, Manisa’da bir televizyon kanalına yaptığı açıklamada tüm gerçekleri gözler önüne serdİ.


“BAŞBAKAN BANA VURMADI BENİ KORUDU”


Kuruca ” Başbakan o esnada bana vurmadı, beni korudu. Korumalar müdahele etmek isterken o korumaları itti. Ben o görüntülerin yayınlanmasından sonra Sözcü gazetesi ve diğer internet sitelerini, televizyonları aradım. Bunu kaldırın böyle bir şey kesinlikle olmadı. O akşam çıktığım canlı yayında da yanlış sözler söyledim. Başbakan’dan özür diliyorum.” dedi.




Başbakan tokat atmadı beni korudu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder