29 Nisan 2014 Salı

Merve'den 6 Gündür Haber Alınamıyor

10-2_c73Son günlerde kayıp çocuklardan gelen acı haberlerle sarsılan ülkemizde bir kayıp haberi de ilimizden geldi


Konya’nın Arifbilge Mahallesi’nde yaşayan 14 yaşındaki Merve Kasalak’dan 6 gündür haber alınamıyor. Ailenin başvurmadığı kurum kalmazken kayıp kız ise henüz bulunamadı. Kızının 23 Nisan günü kaybolduğunu belirten acılı baba Mustafa Kasalak, bir an önce kızına kavuşmak istediğini söyledi. Kasalak, “23 Nisan gecesi kızımdan bir telefon geldi. Saat 24’ü geçmişti. Sadece “Baba ben gidiyorum” dedi. Başka bir şey demedi. Kızımı bulmak için başvurmadığım yer kalmadı. Emniyete gittim, çocuk şube ile görüştüm, savcılığa başvurdum. Kızımı bulmak için bütün yolları deneyeceğim. Ülke genelinde yaşanılan acı olaylar tabiî bizi de korkutuyor. Acaba kızımın başına bir şey mi geldi diye düşünmeden edemiyorum. Kaçtı mı kaçırıldı mı bilmiyorum. Bir telefon gelse kızımla konuşsam ben de rahatlayacağım. Annesi de 2011 yılında hayatını kaybetmişti” diye konuştu. kızını görenlerin veya bulanların kendisine veya emniyete haber vermesini isteyen acılı baba kızından haber alamadığı her dakikanın kendileri için acı verdiğini söyledi.


AHMET ÇAKIR



Merve'den 6 Gündür Haber Alınamıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder