26 Mart 2014 Çarşamba

Suriye'ye 101. Tır Yola Çıktı

Konya’da, yardımseverlerin katkılarıyla hazırlanan 101. yardım tırı, İHH-AYDER aracılığıyla Suriye’deki ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmak üzere yola çıktı.


İHH-AYDER Yönetim Kurulu Üyesi Hidayet Yılmaz, uğurlama töreninde yaptığı konuşmada, Suriye’deki savaş mağdurlarının zor savaş şartları altında yaşam mücadelesi verdiğini söyledi.


Konyalı hayırseverlerin ve iş adamlarının katkılarıyla, yardımların aralıksız süreceğini işaret eden Yılmaz, “Hayırsever Konyalı bağışçılarımızın desteğiyle Suriye’ye 100 tır insani yardım malzemesini gönderdik. Bugün 101. tırımızı yola çıkarıyoruz. Tırımızda 26 ton un bulunmakta ve Suriye’nin içerisinde yaşayan aç insanlara ekmek olarak ulaştırılacak. Yardımda bulunan iş adamlarımıza ve desteklerini esirgemeyen Konyalı hemşehrilerimize teşekkür ediyorum” diye konuştu.


Yapılan duanın ardından 101′inci yardım tırı Suriye’ye gitmek üzere yola çıktı.


Kaynak: http://www.hakimiyet.com/konya/konyadan-101inci-yardim-tiri-suriyeye-gitti-h394314.html#ixzz2x6il0g9L



Suriye'ye 101. Tır Yola Çıktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder