14 Şubat 2014 Cuma

14 Subat Sevgililer Günü Kutlu Olsun

Bu Aşkın Sahibi Sensin


Uyuyan Bir Şehirde Vede Karanlığa Sürüklenen Bir Zamanda…Yüregimde Saklı Olan Canım’a…


Mutluluğu Hayallerde Sanardım Baktım Karşıma Sen Geldin…

Uzun Zaman Önce Filizlenen Bu Aşkın Sahibi Sendin…

Şimdilerde ise Yüregime Sığmaz Oldu Bu Sevgin…

Dalga Dalga Vurur Kalbimin Kıyılarına Denizim…


Bak Gökyüzüne Yıldızlar Tükenince Sana Olan Sevdam Bitecek…

Yağmur Damlaların Altında İnanki Bu Gözlerimiz Yeni Bir Gün Görecek…

Yüregimden Cıkan Bu Kelimeler Sen Bana Güldükce Sürecek…

Anlatamam Sana Ama Bu Beden Ölümünde Bile Seni Sevecek…


Kalbim Her Attığında Resmin Canlanıyor Aklımda…

Gözlerimi Her Açtığımda Olmak İstiyorum Karşında…

Bir Sen Varsın Birde Hayeller Bunlar Yetiyor Zaten Bana…

Ellerim Ellerinden Ayrılmasın Yapamam Ben Sensiz Asla…


Sensiz Geçen Herbir Saniyeye Vede Herbir Nefese isyanım…

Sen Benim Fırtınalarda Tutunabildiğim Son Dalım…

Ağlayıpda Seni Kaybetmek İstemediğim Göz Yaşlarım…

Durgun Suların Üstüne; Dağlara Taşlara Yazılsın Aşkım…


Ve Yukarda Yazdıklarımı Okurken Bir Sigara Yak…Dumanı Ruhum Olsun…


Levent Günüşen



14 Subat Sevgililer Günü Kutlu Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder